مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 16:152020-08-27ورزشي

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | 04 بیرجند در مقابل کیان تهران شکست خورد


در سومین هفته پس از وقفه شش ماهه مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور تنها نماینده خراسان جنوبی در مقابل کیان تهران نتیجه را واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پس از وقفه شش ماهه مسابقات لیگ دسته 3 فوتبال کشور به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا تنها نماینده خراسان جنوبی در سومین هفته سال 99 میهمان مرکزنشینان شد.

   مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند در این بازی بدون تماشاچی به مصاف تیم فوتبال کیان تهران رفت و نتیجه را 2 بر صفر به حریف واگذار کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در نخستین هفته از مسابقات لیگ دسته 3 فوتبال کشور در سال 99 نماینده خراسان جنوبی میزبان تیم ستاره سرخ کاشان بود که با نتیجه 2 بر 2 و کسب یک امتیاز از بازی در مقابل حریف متوقف شد.

  در دومین هفته از سری بازی های این فصل نماینده خراسان جنوبی در استادیوم آزادی بیرجند میزبان تیم ویستاتوربین تهران بود که به تساوی صفر بر صفر رضایت داد و با کسب یک امتیاز مهمان خود را بدرقه کرد.

  یازدهمین هفته از مرحله نهایی لیگ دسته 3 فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی ششم اسفندماه 98 در مقابل تیم نگین سناباد مشهد با گل میثم زمانی بر میزبان خود غلبه کرد و به سه امتیاز مهم دست یافت.

  پیش از این نماینده فوتبال خراسان جنوبی در هفته نهم رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور نیز مهمان تیم مهاجر نوین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | 04 بیرجند در مقابل کیان تهران شکست خورد

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | 04 بیرجند در مقابل کیان تهران شکست خورد